27/10-07

Fyndig rubrik, inte sant? Inget kaffe hemma... ni som känner mig vet att det är katastrof!

Ska iväg och bli stylad om ett tag och senare iväg för att träffa Hollman, ta lite nya bilder. Alltid lika skoj. Jag har en bild utav vad det är för bild jag vill ha, så det ska bli jättespännande. Det är ju långt ifrån första gången jag plåtar tillsammans med Hollman, ett urval utav de bilder han tagit på mig finns nedan.

   
Fotograf Christian Hollman.


Sen blir det nog vidare in mot Stockholm, måste köpa en ny maskara. Alla de senaste maskaror som jag har, de har jag reagerat emot, kliat i ögonen. Dior, Lancome, Maxfactor, Elisabeth Arden... ingen utav dem funkar ordentligt. Nån som vet nån maskara som är lite mildare?

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Då skulle jag nog tipsa om Nivea eller om du har väldiga besvär - apotekets?
Kram på dig

2007-10-28 @ 19:25:44
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: tussie

skit snygga bilder ju=)

2007-11-09 @ 20:27:42
URL: http://tussieline.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0