Godmorgon

Den slitsamma arbetsveckan tog äntligen slut igår, så nästa vecka går jag tillbaka på normala tider utan en massa övertid. Vi firade slutet utav denna veckan med vid det lokala vattenhålet, men trots att jag bara stannade till en timme, så känns det i huvudet idag. Synden straffar en del med det samma?

image157


Ska iväg tillsammans med min mor till Globen idag för att kika på Starlight Express, en musikal utförd på rullskridskor. Varje höst så gör mor och jag någonting tillsammans, opera, teater, balett och i år blev det denna musikal. Efter föreställningen blir det nog att vi åker in mot stan och äter något gott, dricker lite vin och ljuger. Håller tummarna för att det blir en trevlig kväll. Vad ska du göra idag?

Nu är kaffet klart så det är dags att äta frukost.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja självklart.. jag är ju i sthml fem veckor :D
Du kan väl maila ditt nr vetja!

2007-11-04 @ 22:38:34
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0