6/11-07

jodå, klart det var skoj idag. Underbara människor att jobba med, lättsamma och effektiva. Blev inte helt och hållet samma tema som det var sagt ifrån början men det slutgiltiga blev klart läckert. Fick se en del bilder redan under kvällen samt en som är klar. Men ni får hålla er lite till innan ni får se den...

Måste åka en sväng till IKEA inom de närmaste dagarna så att jag får göra klart min klädkammare. En walk in closet, inte helt illa. Ni ska få se så snart den är helt klar.

Jag tror att det är dags att hoppa in i duschen och försöka komma ur allt smink och hårspray...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Det känns verkligen kanon att jag ska flytta :D LÄNGTAR :)

Ja, ska lägga upp bilder på mitt colgate smile sen ;D

2007-11-06 @ 22:54:54
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Christian

Nå?
Pix!

2007-11-07 @ 21:36:49
Postat av: Hermanheidi

Hello! I was wondering if anyone could help me by giving me some arabic preyers so I can copy them out as I am making a torah for school! Please email me or reply on this Guestbook! Thank you! I love the website by the way!

2010-04-29 @ 11:06:56
URL: http://hermanheidi.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0