5/11-07

Jösses så kallt det har varit idag, helt sjukt. Var ute större delen av dagen idag och när jag väl kom hem så var jag totalt genomfrusen. Skulle behöva köpa mig en bättre jacka, samt mössa och vantar. Nåja, det får bli ett senare problem. Eller ja, problem är väl att ta i, lite shopping har väl ingen dött av.

Om man bortser ifrån kylan idag så har det varit en bra dag, produktiv, pedagogisk och lättsam. Helt klart godkänd, eller funkis, som är ett ord en vän inte anser är ett ord.

Slutar tidigt på jobbet imorgon, så jag har en plåtning tillsammans med fotografen Johan Gustafsson och makeup artisten Maria Åström. Det ska bli riktigt spännande att få jobba tillsammans med dem, speciellt med tanke på att jag inte träffat någon av dem tidigare. Har ett kul tema inbokat så det ska bli riktigt skoj. Ni får höra mer imorgon efter att jag varit där.

Nah jag är hemskt ledsen, jag tror jag måste kika på ett avsnitt eller två utav Prison Break.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0