29/11-07

Lille T kom inte snubblandes över till min säng inatt, och det är helt tokigt stor skillnad på sömn. När jag vaknade kände jag att jag hade stora ögon, snudd på att jag undrade om John Blund hade förväxlat sanden med amfetamin. Pigg och utvilad.

Det har dock varit ganska lite att göra på jobbet idag, samt att det har regnat så en sväng i skogen var all frisk luft jag fick under dagen. Blev att vara kreativ inomhus. Hade inget dagisbesök på vägen hem efter jobbet då farfar hämtat T så jag chockade min stackars kropp med en halvtimmes rask promenad genom min lilla skog. Ja, fråga mig inte varför, jag vet inte vad jag tänkte på. Men jag får nog (lagom ovvilligt bör tilläggas) erkänna att det var ganska skönt.

Jag fortsatte att gräva igenom en bunt gamla kort när jag kom hem och fastnade i gamla modellbilder som plåtades i Karlstad. Det jag minns mest ifrån den plåtningen var att en utav töserna jag plåtades tillsammans med hade totalt glömt av att tanka bilen, så hon kastade bilen från ena sidan av körfältet till det andra för att skaka på bilen för att få den lilla soppan som fanns kvar i bilen att räcka. Biträdet i bensinmacken såg helt chockad ut när bilen kom inputtrandes på ångor och ur bilen väller ett gäng gapskrattande töser.

image186

Varje gång jag får för mig att jag ska bli blond igen så kikar jag på ett gammalt kort så ändrar jag mig lika fort igen.

Luften gick som ur mig när jag väl slog ner rumpan i stolen så det är väl lika bra att jag ser till att ta itu med dagens sista skörd utav tvätt innan jag placerar mig framför tvn och dumglor tills ögonen går igen. Imorgon är det fredag, det är alltid en bra dag. (Bara för att jag sa så där så kommer det inte att bli det...)

Kommentarer
Postat av: Christian

Hörru, det där stuket är ju inte helt fel!

2007-11-30 @ 08:51:52
Postat av: Anonym

Det där var snyggt.. :)

2007-11-30 @ 12:32:45
URL: http://www.sandish.blogg.se
Postat av: Sara

Det där va jue dööö snyggt jue! Kör på me blondt vettja!

2007-12-04 @ 21:11:24
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0