22/11-07

Snart är det helg igen, veckorna tycks bara rusa förbi, och snart har även detta året kommit till slut. Och jag får nog säga att det har varit ett bra år, mycket har ändrats, både på gott och ont men i det stora hela så är jag nöjd. Jag har fått en stabilitet i mitt liv igen, jag står med båda fötterna på jorden. Det är jag nöjd med. Vad har du gjort under detta året som du är mest nöjd/glad över?

Jag fick en nyredigerad bild utav Gustafsson, förvisso bilder som jag redan visat upp, men detta är nog min nya favorit ibland dem. Vad tycks?

image179
Foto: Johan Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Sandra!

Hahah Danmark!? Nu är du väl förvirrad ändå!?
Nää, ska bo hos en kompis dem två sista veckorna :)

Kram!

2007-11-22 @ 20:43:33
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: SARA

ÅH! Första bilden där är sååå jäkla klockrent snygg!!! Me like alote!

2007-11-22 @ 22:11:54
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0