16/11-07

Var magsjuk hela natten, kände av det redan i förrgår, men ignorerade det. Det finns många andra sjukdommar jag hellre skulle välja, så länge jag slipper magsjukan. Hoppas bara att familjen inte blir liggandes också, J kände av magen en smula sa han, får väl se hur det utspelar sig. Lille T somnade i soffan ikväll, jag tror han tyckte att det var ganska mysigt att få krypa ner under mitt duntäcke i soffan, när jag låg där och tyckte synd om mig själv.

- Är du sjuk idag mamma?
- Ja, lite
- Du kan få smaka på mitt godis.


Han är ju så söt min lilla godis. Ska ta och krypa ner under täcket igen tillsammans med familjen, man får ju passa på att dra nytta utav situationen och mysa så mycket som möjligt.

Fick mina nya lampor idag, får bli att sätta upp dem i hallen på övervåningen imorgon. Skönt att få lite mer fönsterbelysning. Vita i keramik, har letat efter liknande hur länge som helst, men utan framgång. Klart man ska hitta det i en katalog. Nu ska jag bara hitta en ny stor matta också.

Kommentarer
Postat av: Erlingsigrun

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2009-01-12 @ 20:44:43
URL: http://erlingsigrun.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0