Mobelvarlden.se


Jag sitter uppe och nattugglar, slösurfar och halvsover i min datorstol. Nåväl, jag snubblade över en ganska skoj website som jag tänkte att jag skulle dela med mig utav.

Lite ironiskt får jag väl säga att jag tycker det är att jag hittar denna efter julafton... men iallafall, man kan beställa väskor, kuddar, necessär, canvastavlor och till sist det jag tycker är så häääär läckert, tapet. Och alla dessa produkter med ett motiv som du själv väljer.

image298image299image300 
mobelvarlden.se

Kommentarer
Postat av: .:saba:.

Jo, jag jobbar både i en butik och som croupier några nätter i veckan. Jobbar tokmycket för jag ska köpa en lägenhet (har dock inte hittat "den rätta") som jag tjatar om i varannat inlägg :-P haha jag ser så mycket fram emot det!
*s*

2007-12-26 @ 15:44:06
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0