Middag?

Nåja kvällen var trevligare än dagen så jag har slutat att lipa nu. Var på mötet, ett så kallat Utvecklingsamtal för min son som är 4.5 år gammal. Han var visst lite utav en trollunge... jag förstår inte alls vad hans förskollärare menade... Alltid lite skoj att höra vad de gör om dagarna. Ja jo visst, jag jobbar inom samma yrke så jag vet ju förvisso på ett ungefär vad de gör, men det är ändå skoj att få veta vad just min stora kärlek är.
image206

Har lyckats packa klart nu också, och blir ni förvånade om jag säger att jag lyckades lägga ner passen av en ren slump? Jag tittade ner i en utav väskorna som vi hade med oss till Grekland tidigare i höstas, och där låg dem. Jag hade inte en tanke på att man skulle ha dem med sig förän jag såg dem. Hade inte det varit lite jag i ett nötskal att komma fram till flygplatsen och sen inte ha ett pass? Kameran har jag också lyckats trycka ner på en liten ledig plats i handbagaget så den finns med, jag ska bara komma ihåg att ta lite kort också.

Det här Magmypic.com verkar ju vara en kul grej att testa så jag, precis som alla andra runt omkring i blogvärlden, var ju bara tvungen att testa. "On the cover of a magazine... vogue vogue vogue..."  Kan ni tänka er mig på omslaget av en tidning?

 

Det verkar som att det ev snubblade in ett reklam jobb också, vet inte så mycket än, så jag får berätta lite mer senare. Lite skoj ändå att det går åt rätt håll. Dags att pilla lite i naveln och göra så lite som möjligt.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Fan.. vougeframsidan va ju så grym! :)

Håller tummarna för dig.. du är en naturbegåvning :D

2007-12-07 @ 09:46:22
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: sara

GO GIIIIRL!

2007-12-07 @ 23:26:02
URL: http://sarakjellqvist.blogg.se
Postat av: Patrik

Jobbar innom samma yrke..?

Porrskådis och Lärare är samma yrke på vilket sätt?

2007-12-08 @ 06:10:20
Postat av: Maria

Jag har också plåtat för det reklamjobbet =P hihi vi rockar du och jag! =D

2007-12-09 @ 20:35:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: Starrunaway

I searched a long time for such an great article.
Thank you very much.

2008-01-09 @ 14:07:43
URL: http://starrunaway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0