Julstämning

Har pysslat och fixat hela dagen, först var jag och handlade det vi glömde igår tillsammans med mamma. Gick med hem till mamma för att slå in alla julklapparna som jag gömt hos henne, och om jag ska vara ärlig så hade jag ingen som helst inspiration alls.

När jag sen kom hem så började jag att sätta upp alla ramar som jag fixat till, den stora väggen i vardagsrummet har varit tom sen vi renoverade eftersom jag inte riktigt haft klart för mig vad jag velat ha där. Men nu har jag äntligen börjat sätta upp lite ramar. Min tanke är att fylla upp, till en börja med, hela väggen med olika typen av ramar och fotografier på hela familjen. Inte bara på mig själv, T och J, utan på alla i vår familj. Jag tror att det kan bli riktigt mysigt.

image267

Sen var det dags att sätta fart att fixa skinkan, sätta på lite julmusik och ta en whiskey, dra in julgranen och börja klä den med alla gamla nostalgi gulor och små änglar ifrån släkten, och sist men inte minst smaka av skinkan.


Jag hade inte mycket till julstämning tidigare under dagen men efter att ha fått ha lite tid med familjen så är jag i en helt annan sinnesstämning. Jag har ett par julklappar kvar att slå in, men jag väntar ett litet tag med dem, sen är jag helt klar med allt. Redo för julafton, redo för tomten, bring it on!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh..jag skulle också vilja ha en massa förstorade kort på väggarna :) Får fixa det i min nya lägenhet när jag väl hittar en ;)

2007-12-23 @ 22:56:40
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Johan Gustafsson

Se det var en fin ego-vägg =)
Kul o se att man varit lite delaktig i den också =)
Hoppas ni har haft en riktigt bra jul !
Kram på er allihopa !

Mvh Johan

2007-12-24 @ 19:20:24
URL: http://www.johansbilder.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0