6/12-07

Det finns en stor nackdel med att bo i radhus, jag har grannar. Och visst, de låter en del, men i det stora hela är dom ganska trevliga. Men grannen mitt emot mig har en sån "Välkommen hem" lampa utanför sin ytterdörr, och den har han en tendens att ha på under nätterna. Det gör väl inget? Nej man kan ju tycka det, men den lampan lyser in genom mitt fönster, in i sovrummet och varje gång jag vaknar så får jag den rakt ögonen. Galet störande.

Magen strular fortfarande, ja jag vet, du borde gå till läkaren ... bla bla.

Det är dags att börja packa idag, har förvisso börjat att lägga fram lite småsaker men jag bör nog ta och tänka igenom det lite iallafall. Plockade fram den svarta knälånga kjolen, ett par bruna mönstrade legging samt den enorma bruna sjalen, det kan vara snyggt tillsammans. Tänkte åka i mina svarta jeans och den röda polon, enkelt, snyggt och bekvämt. Men sen då? Jag vet att det är varmare där än här hemma, men inte mycket. "Ta nu inte med dig för mycket" Asså, är det inte bättre att ha med sig lite för mycket än att komma iväg och konstatera att man glömt nått?

Jag får nog ta och tvätta den maskinen som jag medvetet glömde bort igår, och sätta lite fart med att få i mig lunch. Guud så tråkigt. Måste komma ihåg att jag ska vattna blommorna idag också så att de överlever helgen.

Kommentarer
Postat av: Markusellen

Great site. Good info

2008-08-28 @ 08:52:59
URL: http://markusellen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0