30/12-07

Nämen godmorgon, haru sovit gott?

Jag läste i Tobias blogg att han läst en massa bäcker under det gångna året, vilket fick mig att fundera på om jag hade läst något alls... och till en början får jag erkänna att det stod still vilket kanske inte är ett lysande tecken, men jag kom på ett par olika böcker iallafall.

image319image314image315image317
image320image321

Ja, jag snöar in lite när jag hittar en författare som jag gillar, Dan Browns böcker går ju bara inte att slita sig ifrån, de är ju så otroligt händelserika och spännande. Marian Keyes däremot är ju så galet roliga, helt omöjliga att läsa på ofentliga platser då små hysteriska skrattanfall gärna tränger sig på. Har du läst någon bra bok under året?

Jag har en svag aning om att jag inte kommer att vakna idag, lite träningsvärk i kroppen. Nej, jag har inte tränat, jag har modellat. Det säger en del om hur otränad jag är right? Eller hur oooootroligt ansträngande det kan vara att modella? Fritt för egen tolkning.

Kommentarer
Postat av: Berntemmy

This is a very good site. Thank you.

2009-12-17 @ 08:13:43
URL: http://berntemmy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0