29/12-07

Jag, lille T, J och vår vän Henke var iväg igår och la golv hos mina yngre bröder, ett sånt där puzzelgolv så det är inte alls så avanserat som det låter. Men det var lite lurigt de första raderna innan man fått in snitsen på det. Jag får nog erkänna att även om jag brukar vara med och göra sånt, så kände jag mig mest ivägen när det var två killar som klickade i golvet med en rasande fart.

Jag blir lite sugen på att lägga sånt golv hemma, speciellt i sovrummen, övriga rum har helt okej golv. Och det konstiga var att det var absolut inte dyrt, de hade köpt sitt för 59 kr/kvm. Tål att tänkas på. Det värsta är ju att när man börjar renovera en sak så vill man alltid göra mer. Lite där i hallen, taket i sovrummet skulle behöva målas om, sen vill jag ha nytt kakel i köket... och varför inte i badrummet när man ändå är igång?

Satt uppe alldeles för länge igår kväll och pratade en massa strunt, varför är det alltid så att det är som trevligast att sitta uppe när man vet att man ska gå upp dagen efter?

Gick upp hyfsat tidigt imorse, hade en inbokad plåtning tillsammans med vår gode vän och fotograf Christian Hollman, och även min frisör och Mua Hanna ställde upp och hjälpte till. Hade en massa ideer på vad jag ville genomföra, och min plågade sambo såg inte allt för plågad ut när han blev placerad framför kameran. En mycket produktiv dag får jag lov att säga, vi hann med mer än vad jag hade räknat med. Sex olika ideer... eller har jag glömt nån? Herr Hollman var snäll nog att bjuda på lite Behind the Scenes bilder, det visar väl lite utav vad vi gjorde under dagen, men mer än så vill jag inte riktigt avslöja än.


Galet trött känner jag mig nu när man satt sig ner och varvat ner lite, och trots en stor kopp kaffe, så är jag färdig att gå och sova. Visst kan man väl avhjälpa tröttheten med lite chips? Pizza till middag och chips till efterrätt, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

O jag som älskar att träna ;P Jag mår alltid mycket bättre psykiskt när jag tränar så! :)

2007-12-29 @ 21:49:20
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Har du testat box? Bland det roligaste som finns! ;)

2007-12-29 @ 22:51:44
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Vemundsilja

Hi there and nice greetings from Germany. I saw this really good site and thought to sign the guestbook. So keep up the good work - I already added the site to my personal favorites.

2010-01-07 @ 11:31:05
URL: http://vemundsilja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0