27/12-07

Jag har alltid uppskattat serien Nemi, helt och hållet min typ utav humor. Det är inte en gång som jag tjutit utav skratt när jag läst dessa seriestrippar.

image302

Jag tror att det blir shoppa idag. Woho! Jag får nog med mig alla tre pojkarna hemifrån idag för att gå runt en sväng på stan, så nikan väl hålla en tumme för mig att jag lyckas springa ifrån dem en sväng så att jag får gå omkring och gå i lite affärer. Lite nytt smink och nån ny top hade jag inte dött utav. Underkläder. Skor. Mmh... Jag har förvisso druckit upp kaffet, men det känns som att jag sitter och drömmer lite. Dags att vakna.

Har suttit och gjort sånt där tråkigt som att betala in räkningarna, finns det nån tråkigare tid på månaden än då du vet att du måste ge bort alla dina pengar?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hahaha jag älskar också Nemi! ;D

2007-12-27 @ 11:39:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Jaaaa, nemi är verkligen kul att läsa! :-)
*s*

2007-12-28 @ 14:21:52
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0