26/12-07

Var iväg en sväng till Södertälje idag, skulle träffa Johan för en plåtning men innan vi åkte så släppte vi av  lille T hos morbröderna, vilket gjorde att jag som vanligt när jag ska till Johan blev lite sen. Jag förstår inte, jag är inte sån som person att jag är sen till något, tidig ja, men aldrig sen. Men i stort sätt varje gång jag ska till Johan så är jag sen, go figure.


Väl där så passade vi på att dricka lite kaffe och prata lite strunt innan vi kom igång och plåtade. Åh, jag måste ju berätta! Gamle farbror katt fick vara med och plåta idag, det mest otroligt lugna varelse. Tung som ett as, fick som kramp i armen utav att hålla honom, men galet charmig.


Plåtade lite och sen var det dags att åka vidare för att hämta upp en vän som bor i Södertälje, men innan vi har kommit utanför Södertälje så får jag första bilden skickad till mig via mobilen. Det är galet så kvick du är Johan. Iallafall, Henke (som vi hämtade upp) ska vara hos oss tills efter nyår, så just nu har vi tryckt in en extra dator på vårat lilla kontor så att pojkarna kan sitta och leka tillsammans. Ja, jag kommer säkert också vara med och leka lite senare, jag ska bara vänja mig vid att vara inparkerad i hörnet.


image301

Längst in i hörnet så kan ni skymta att det sticker upp en stol bakom skärmarna, där nere sitter jag. Lan, mina vänner, det ska tydligen inte vara bekvämt.


Dags att dricka lite glögg och mysa, ha en trevlig kväll gott folk.


Kommentarer
Postat av: Christian

1: Kul att se pix bakom kulisserna. Väl inkilad i hörnet lär du väl bli sittande en stund där va? :-)
2: "Aldrig sen...",, hmm, host, harkel, ööööh, hur var det nu med stora och lilla visaren, hur de ska stå vid ett visst klockslag? Eh?
:-)

2007-12-26 @ 23:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0