20/12-07

Min bror kom på besök igår, han är inte här så ofta eftersom han bor ett par mil härifrån. Alltid lika skoj att få träffa honom, men galet så stor han är nu. Dels så är han tokigt lång, för att inte tala om att han har gått ifrån pojksöt till snygg, när hände det lissom? Han satt först och kikade på en film tillsammans med T, sen pratade vi lite strunt. Pojken (ja, jag tänker envisas ett tag till med att kalla honom det) blir 18 nu i Januari så då har han planer på att tatuera sig. Min tanke är bara att jag hoppas att han inte ångrar sig... Har du nån tatuering som du ångrar? Eller lär man sig att leva med dem?

Jag har själv många gånger funderat på om jag ska göra en tatuering, jag vet vad jag vill göra, och jag har haft samma motiv i åtanke ganska länge, men jag är fortfarande inte helt klar med mig själv om jag skulle bli nöjd eller om jag skulle ångra mig.

Nåja, näst sista dagen på jobbet idag innan semester och sen byte utav avdelning. Lite sorgligt att lämna både kollegor och barn på småbarnssidan, men jag blir ju kvar i huset. Sa jag att jag går ner och jobbar halvtid i Februari eftersom att jag börjar plugga?

Åh jag måste ju berätta, vi hade ju personalfest på jobbet med julklappsutdelning där jag fick 4 stycken jättesöta glöggkoppar. Jag är inte så mycketför sånt egentligen, men det blev lite extra roligt då jag fick en julklapp utav en förälder på jobbet med samma motiv. Två stycken jättestora tekoppar fick jag. Så otroligt fina, och jag blev verkligen jätteglad över dom, speciellt med tanke på att jag redan hade lite ur samma serie. Så glad skuttar jag ut ifrån jobbet igår, går över parkeringen med mitt paket under armen och sätter på mig vantarna. Ja, vad tror ni att jag gör? Ja, precis, är inte det bara så typiskt mig? Jag på nått sättflaxar till med armen, och paketet flyger all världens väg och hamnar med ett brak i marken. Suck.

Iik, nu är jag visst i senaste laget. Varför kommer man på att man ska blogga klockan sju på morgonen?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har ju två tatueringar och älskar dem båda ;P En liten tribal i svanken vars motiv jag hade i flera år innan jag fick en tatuering i present av mamma när jag fyllde 17 :) O den jag precis gjorde i Bali nu då :) Är man bara säker på motiv och kollar upp den som gör tatueringen tror jag inte man ångrar sig :)

2007-12-20 @ 12:15:46
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Visst är det? För mig är det som att allt stannar upp när jag fastnar för en serie. Ingen får prata med mig haha stänger av ljudet på mobilen tills avsnittet är slut.. Det kallar jag avslappning! :-)

2007-12-20 @ 15:34:10
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0