15/12-07

Jag fick åka till Toysrus idag, riktigt skoj att få tillfälle att gå runt och bara titta på alla leksaker. Helt sjukt mycket leksaker dock, jag skojjar inte, det är helt vansinnigt mycket leksaker. Hade lille T med mig, och klart han tyckte det var jätteskoj att gå runt där, men jag hade verkligen väntat mig att han skulle vilja ha en sån, o en sån och en sån... men nej då, det enda han bad om ifrån hela butiken var en pokemon gubbe a la 29 kronor. Han är en pärla att ha med sig, en riktig sötnäsa.

Ser så fram emot julen när han ska få alla saker jag lyckats smussla undan. Julen blir verkligen lika rolig igen som när man var barn, när man får barn.
image253
Det blev en sväng till IKEA också, ja igen. Inhandlade lite nya galjar, en spegel, och en stor silver bricka som jag fyllde det med ljus i olika färger. Har inte riktigt haft energi nog att sätta upp spegeln och alla andra småsaker som jag planerat att montera tillsammans med spegeln, så jag får nog ta och göra det imorgon under dagen. Vad tror ni om denna spegel tillsammans med hängaren och byrån nedan och lite annat smått i smide?
image254
image255

Jag skulle ju ha handlat två nya garderober, men helt allvarligt, 67 kg? Bilen hade sett ut som ett gem om jag hade kastat upp det på taket, så jag får nog vänta tills vi kan låna en större bil. Så jag får helt enkelt vänta med att få klart min garderob. Mmh, jag har hållt på ett tag nu med att försökt få iordning på garderoben, det är väl förvisso inget större fel på hur det ser ut nu, men det kan alltid bli bättre.

Dom hade redan börjat med en del rea på IKEA, en massa julgrejjer som reades ut nu, men min käre sambo hade visst lyckats packa ner lite väl mycket förnuft och lite extra logik så det blev inga nya julsaker. Men det måste ju helt klart innebära att jag får åka och shoppa på mellandagsrean nu när jag inte handlade en massa onödigt på IKEA. Mhm!

Jag ska ta och kika på ett par avsnitt utav Shark, och eventuellt blir det ett avsnitt utav The Nine, äta lite chips och dricka onödiga mängder juice. Slöas och göra så lite som möjligt, en av de saker jag uppskattar som mest att göra.

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Det skulle vara otroligt skoj att få se denna omskrivna garderob :-)

2007-12-16 @ 15:34:33
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0