14/12-07

Luciafirandet igår var tokigt fint, var först på jobbet och blev lite blödig över hur duktiga barnen var. Sen var det dags att stå som förälder på T's förskola och vara extra blödig över hur stor min pojke har blivit. Det blir bara värre och värre. Jag kommer att bli en sån pinsam förälder som står längst bak i aulan och snyftar.

En fredag på jobbet precis som vilken fredag som helst, lite att göra,en rastlös kropp att ta hand om. Är det inte konstigt, när man har mycket att göra så stressar man och grinar ur totalt om att man har för mycket att göra, men när man har lite att göra så blir man lite stressad över att man inget har att göra så då passar man på att grina ur lite om det. Vad är värst, ha lite att göra eller ha mycket att göra?

Nåja. Slutade tidigt iallafall så jag hade all tid i världen att hämta upp lille T, vi passade på att fika tillsammans med mormor, och sedan var det dags att lämna av T med pappa för att gå på personalfest.

Det kan inte ha varit speciellt skoj, hon är ju hemma innan 10? Jodå, det var helt okej, jag uppskattar mina kollegor, men jag träffar dem hela dagarna så jag ser ingen aneldning till att träffa dem på min fritid också när jag kan vara hemma istället tillsammans med min familj. Inget illa menat, kära arbetskamrater.
image248image249image250

Jag ska ta och slå ner rumpan i soffan tillsammans med sambon och ett glas Baileys och mysa lite. Åh, vilken Baileys tycker du bäst om, den vanliga, mint eller caramel?

Kommentarer
Postat av: E

mint:P

2007-12-14 @ 22:11:13
URL: http://emilias.blogg.se
Postat av: .:saba:.

Ja, det är sant.. uttjatat är det!
Jag vet faktiskt inte.. Det är nog
lättare att svara på när jobbet ligger mitt framför en. Själv då?
*s*

2007-12-15 @ 19:37:11
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0