1/12-07

Var iväg och handlade lite under förmiddagen, hittade en ny trådlös telefon, riktigt läcker. Min gamla strular ur nått förbaskat så jag orkar inte riktigt bråka med den mer. Men vem vann bråket vah?! Utbytt mot en ny snyggare modell, deruh!


På temat rött så snubblade jag också på en ganska enkel polo på Gina Tricot, en vinröd närmare bestämt, har letat efter en liknande en tid nu så jag är nöjd. Hittade också lite nya underkläder ifrån Triumph, alltid behövligt. For runt en hel del och shoppande lite andra småsaker, inget jätteskoj dock. Hittade inga nya kängor åt T, men två nya bilar ifrån filmen Cars som han inte hade så de kan jag slå in och gömma under granen.

Nåja, dags att göra sig iordning och röra sig iväg för att träffa töserna. Hoppas att ni får en trevlig lördagskväll allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0