Köpgalen? Skor?


Jag brukar inte gilla alla listor som folk skriver men bara för att det faller mig in i smaken just ikväll så ska jag använda mig utav en som jag hederligt saxat. Inte nog med det, jag ska vara jävlig nog att utmana Sandish att skriva en likadan lista... moahaha!
Mitt bästa köp: Jag köpte ett par svarta sandaletter när jag var 14, inte nog med att jag har dem kvar, dom är hela fortfarande och så pass användbara att jag hade dem på en av mina senaste plåtningar.

Mitt sämsta köp: Vilket av dem? Njae, med tanke på att det är skor vi pratar om så kan jag inte säga att nått är dåligt. Men om jag måste så får det nog vara de svarta sandalerna jag köpte i Turkiet, som inte alls visade sig vara utav kvalitet.

Mitt dyraste köp: Mitt radhus, utan tvekan, det var dessutom ett impulsköp... slå det du! Men det räknas kanske inte som skor, utan mer som skokartong?

Mitt billigaste köp: Måste vara mina reafyndsskor, tror de gick på ca 85 kronor paret.

Mitt senaste köp: Mera skor, köpte ett par grå mormors kängor idag.

Mitt nästa köp: Jag har siktat in mig på ett par blåa loafers med träklack.

Ett köp jag ångrar att jag inte gjorde: Dom röda lackstövlarna... jag sörjde de stövlarna i flera veckor, slutade med att min mamma inte klarade av att höra mig tjata om dem, så hon köpte dem åt mig!

Mitt önskeköp: Jag skulle vilja ha ett par nya svarta stövlar, gärna med lite detaljer, och med min storlek så finns det mest barnskor tyvärr.

Jaha fröken Sandra, din tur =P

Kommentarer
Postat av: Sandra

I'm on :D

2007-08-10 @ 02:45:58
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0