3 kvar

Vi var iväg och hämtade upp våra pass igår, och precis innan alla affärer skulle stänga så springer jag in på Kicks för att köpa en solskyddsfaktor. Tar en liten tub för det bör ju räcka en vecka, "95 kronor tack..." 95 kronor? Är hon inte frisk? Nåja, jag måste ju ha den, så det var ju bara att betala och se glad ut. Jag muttrade lite när jag satte mig i bilen igen då den lilla tuben med kladd vart väldigt mycket dyrare än jag räknat med, plockade upp den ur dess påse och konstaterade att det var en typ "Anti sun wrinkles" med sf 20... Nåja, nu har jag en sån också.

Makalöst vad dagarna går sakta nu, har då aldrig varit med om att en vecka kan gå så segt. Men jag har fått biljetterna nu också, 2 rums lägenhet med balkong eller markterass, det låter inte helt otrevligt va?

Kommentarer
Postat av: Louisjeanett

Very nice site. Will sure visit again.

2010-06-17 @ 12:39:52
URL: http://louisjeanett.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0