Spanien nästa

 
Har ju glömt att berätta... nu är nästa resa bokad!
 
I april så bär det av till Spaien för ett kärt återseende. Kommer ni ihåg makeupartisten Matilda Ekengren som jag jobbat med vid ett gäng tillfällen? Jag kommer att jobba tillsammans med henne och Targetmodels i Spanien. Känns underbart att veta att jag inom ett par månader kommer att få träffa Matilda och solen igen.
 
Lite bilder från tidigare jobb jag gjort tillsammans med Matilda och
modellerna Evelina, Ellen Rlisabeth och Chanel.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ååååh så roligt :D Är ju jättesnart!

Svar: Japp japp! Det ska bli så himla skönt att få känna lite värme igen, och fotografera såklart :D
Ann Kykyri

2014-03-11 @ 02:59:24
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0