Helgens bildleverans


Gårdagen bestod av att retuschera, retuschera lite till och sen retuschera mera. Jag skulle väl inte säga att jag hade byggt en hög, men jag hade ändå ett gäng bilder som väntade på leverans. Brukar försöka att inte vänta allt för länge innan jag påbörjar efterarbetet, för min del är bilder lite av en färskvara, så jag vill gärna ta itu med arbetet medans jag har inspirationen från plåtningen i huvudet.


Printscreen på bilder från leveranshögen,
ni får se bilderna lite senare i större format.



Jag önskar att jag kunde säga att jag försöker hålla en snabb bildleverans för alla inblandes skull, men med handen på hjärtat så har jag inte tillräckligt med tålamod för att vänta. Och dessutom så tycker jag att gamla bilder blir ju tråkiga att titta på, eller vad säger ni?
Trackback
RSS 2.0