Bilder från Makeupstores 15års visning







Ja ett par bilder kan jag allt bjuda på från Makeupstores 15års visning, men även om jag var lyrisk över hela showen, sminket och modellerna så vill jag grina över att det var lurigt att fånga bilder. Ni vet den klassiska, när modellen kommer ner till slutet av catwalken, stannar och posar. Nope, inte under MUS visning. Alla modellers superlånga ben flög förbi under ett galet tempo till pumpande musik. Så bilderna... inte strålande kvalitet, men håll till godo.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh tack! Och du lyckades nästan fånga mig på bild också hehe.

Postat av: elle

ååå vad fin bild du tog på mig!!! <3

2011-09-22 @ 00:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0