v.5


Jaha då var det dags för en ny vecka. Jag har ingen riktig koll får jag nog lov att erkänna, undrar om jag har nått kvällsjobb alls denna veckan... borde inte ha det. Hm. Hähä. Nåja.

Har en riktigt ball plåtning inbokad nu till helgen. Höga förväntningar är nog bara en liten del av förnamnet. Kommer bli så grymt.

Fröken försökskanin kommer också hit i veckan för lite exprimenterande inför nästkommande plåtning. Så himla smidigt att ha en sån kanin, fick en i tanken strålande ide, men ska se om jag kan fixa det i praktiken också. Lurigt lurigt.

Bör åka en sväng till Södertälje också i veckan.

Mina planer.
Dina planer?


Kommentarer
Postat av: Therese

Mina planer är jobba hela veckan, med ett apt/personalmöte ikväll. Och så en namngivning på söndag. Mer än så finns inte i kalendern, än så länge :P. Men man kan aldrig veta, hah!

2011-01-31 @ 15:03:52
Postat av: Anneli

Spännande, nu blir man lite nyfiken på vad det är för nåt du ska plåta :)

2011-02-01 @ 23:55:11
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0