Ingen dum morgon


Godmorgon.

Ja det känns faktiskt som en ganska bra morgon. Jag la mig i badet klockan åtta igårkväll, sen i sängen för att dumglo på tv men jag tror inte att jag hann se så väldans länge innan jag somnade. Känner mig ganska utvilad idag.

Idag får vi tillbaka Lille T också, som har firat sportlovet tillsammans med sin mormor. Mycket mysigt. Fredagsmys kanske.

Det här är alltså ingen vanlig fredagmorgon. Utvilad. Hyffsat bra morgonhumör. Dessutom är det fredag. Inte illa. Inte illa alls.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag & Martin var ju ensamma så vem skulle ta dom bilderna? ;)

2010-03-05 @ 08:20:53
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jenny

2010-03-05 @ 08:55:22
Postat av: vexy

lite allt möjligt, topar, kjolar, byxor, en kavaj, lite accessoarer. blir alltid dyrt när jag shoppar. :S haha

2010-03-05 @ 10:45:46
URL: http://vexy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0