Flickan som lekte med elden


Jodå, uppföljaren till Stieg Larssons bok som blev film, Män som hatar kvinnor, som jag såg för ett par dagar sen och detta är alltså anledningen till att jag även gett mig in i attse även denna film - Flickan som lekte med elden.

Storyn känns ganska genomtänkt, för att vara en svensk uppföljare, men en stor grundmiss är ju att ta in Paolo Roberto i en förvisso mindre roll men fortfarande i en roll... ni som har sett filmen vet säkert vad jag menar när jag säger att det finns en minst sagt misslyckad fightingscen innehållandes den lysande stjärnan. Bah.

Nah, första filmen var helt enkelt bättre, men innan jag helt och hållet lägger min tid med svenka filmer bakom mig så ska jag ge sista filmen en chans.

Vad tycker ni om Flickan som lekte med elden?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fast om man nu i boken har med Paolo, är det svårt att ta in nån annan än just honom själv i den rollen =)

Då tycker jag att snubben som spelar Bublanski är bra mycket sämre skådis.

2010-03-03 @ 21:25:05
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Varför är Paulo med? Är han med i boken? Jag har inte fattat det!



Är Martin Savara som ska plåta mig o det har löst sig..Anders fixade skjuts åt mig :P

2010-03-03 @ 22:46:11
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0