BTS från Hallstahammar med Operfekt part I


Här bjuder jag på de första behind the scenes bilderna från helgen i Hallstahammar. Dessa är fångade under min första plåtning tillsammans med fotografen Therese Jonsson aka Operfekt, sminket till denna sessionen gjordes av makeupartisten Sarah Maria Ahrenius.

Som alltid med Therese som fotograf så gick plåtningen strålande bra och jag är helt övertygad om att jag kommer att få bilder som är värda att skriva ut. Det kommer fler bilder från rond två i plåtningen med Therese...

Åh, stort tack till Nathalie också, för lånet av klänningen!

Kommentarer
Postat av: Glenningebjorg

Nice security code. Does it work?

2011-07-25 @ 11:39:44
URL: http://glenningebjorg.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0