Ny foundation


Eftersom jag har sminkat en hel del av mina modeller själv till plåtningarna så börjar en del av sminket ta slut, bland annat då min foundation så jag lurade runt i butikerna efter en foundation som inte var alltför dyr men som fortfarande kan funka att använda till plåtningar.


MaxFactors foundation Long Lasting Preformance, nr 105 och 108.


Priset för dessa är kanonbra, jag köpte dem för 150 kronor styck på KICKS, det tycker jag är lagom. Jag vill inte gärna känna att jag blir ruinerad när jag handlar smink, men det är bara hoppas att de håller måttet också.

Nån som testat MaxFactors foundation?

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Just den där har jag inte testat, hoppas den är bra då :D

2010-07-29 @ 14:45:00
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Anneli

Vad kul, den har jag faktiskt tänkt beställa nästa gång jag ska köpa böcker :)

2010-07-29 @ 15:20:21
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0