Onödig kyla


Gud så kallt det var ute idag, kallt men soligt så det var vackert. Men fortfarande lite onödigt kallt. Bjuder på en bild...

Vi har roat oss med att åka iväg till tandläkaren med Lille T under morgonen. Mindre spännande kanske, men han var jätteduktig. Man vet ju själv hur obehagligt det är att besöka tandläkaren, det är ju inte så att man springer där i onödan, så jag är en mycket stolt mamma nu. Inget gnäll och inget tjafs. Inte för att det brukar vara det, jag har nog fått ett exemplariskt barn.

Jag läste på aftonbladet.se att det varnas för eventuella strömavbrott på grund av kylan. Personligen så tycker jag ju att strömavbrott kan vara ganska mysiga, så länge man är inomhus, men det känns ju lite så där att det går ut varningar om det...

Nåväl, lunchdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0