Godis godis godis


Asså, idag är en sån dag då vilket godis som helst hade smakat underbart. Jag hade till och med gått med på ett glas läsk, och alla ni som känner mig vet att jag är inget stort fan av att dricka kolsyrat.

Tanken är ju att man kanske inte ska äta så mycket godis när man tränar osv... och jag har känner mig ganska ordentligt motiverad, men vissa dagar är det svårare än vanligt. Det är ju som att chipspåsen ropar på mig... hör ni?

Nah, frukt funkade inte idag. Jag har redan försökt med en fruktsallad bestående av annanas, päron och hallon.

→ Bilden är en spontansminkning gjord av makeupartisten Sarah Maria, som sen blev fångad av fotografen Lars Segerström.

Så vad gör ni när godissugen tar över, ger ni in eller har ni några huskurer?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag äter godis varje dag... Jag klarar inte av att stå emot. Så är det bara. Skitdumt! Om du kommer på något jättebra knep får du gärna berätta... :D

2009-03-15 @ 21:30:12
Postat av: Aurora Studios

Nom nom nom, ge mig gooodiiiiis!

2009-03-17 @ 11:12:15
URL: http://aurorastudios.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Tänker på annat, om jag inte vill känna godissuget. Om jag inte tänker på godis kan jag ju inte gärna få för mig att äta det, så tankestyrning är utan tvekan det mest effektiva!

2009-03-19 @ 06:40:24
URL: http://rocketqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0