Blinc Mascara

Stop painting your lashes... tube them!

Det sägs att mascaran är unik då den är vattenfast men tvättas bort med endast ljummet vatten och lätta fingertryckningar. Och det stämmer faktiskt. När man tvättar och som gnider med fingrarna över fransarna så trillar de små tuberna av. Mycket udda känsla. Jag vet inte om jag tror att det är så skonsamt i längden som det sägs.

Dessutom fick jag en sån liten tub i ögat, och det kan jag lova - det var inte skönt. Ni behöver ju inte lita på mig, men jag rekomenderar inte att ha det i ögonen.

Det jag inte gillade med mascaran var känslan när man hade den på fransarna, det kändes nästan som plats.

För er som känner er manade att testa Blincs mascara så ligger priset på cirka 150 kronor, så den ligger på ett bra medelpris, men den finns att få tag på bland annat på nailsbodybeauty.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0