7 Sanningar om mig som modell


Jag har fått en utmaning av fotografen Linda Helsing att berätta 7 sanningar om mig själv. Jag har ett vagt minne av att jag har gjort en liknande, eller samma, utmaning förut... men jag modifierar reglerna lite och gör sanningarna om mig som modell.

    REGLER:

    1. Länka till den som utmanade dig.

    2. Berätta sjusanningar om dig själv som modell, fotograf, makeupartist eller stylist.

    3. Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg.

    4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.


    MINA SANNINGAR:

    1. Jag är 155 centimeter lång, dvs en peoplemodell.

    2. Har aldrig plåtat naken eller i underkläder och jag har svårt att tro att jag någonsin kommer att göra det.

    3. Önskar att jag kunde mer om makeup så jag kunde lägga bättre sminkningar själv till mina plåtningar.

    4. Jag är med i agenturerna Synkcasting, Mitrenga och Nouveau Models.

    5. Jag gav mig på modellandet när jag var 15 år, men utan större framgång. Men det är bara de senaste 2 åren som jag har tagit bilder.

    6. Jag har svårast för att ta porträtt, eftersom det innebär att jag måste vara så still.

    7. Trots att jag har svårt att ta porträtt så är flera av mina favoritbilder porträtt.


    JAG UTMANAR:
    1.
    Tove
    2. Ingela
    3. Cecilia
    4. Dorion
    5. Operfekt
    6. Nagadez
    7. Melene


Kommentarer
Postat av: Elva

Sv:

Jag kunde inte ha sagt det bättre själv. Jag lovar bot och bättring redan ikväll!



Jippi! Äntligen hittar jag någon som jag faktiskt är längre än :) Jag är 159,5 cm lång :)

2009-02-07 @ 15:55:19
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Elva

Sv:

Ja jag skulle ju procentuellt sett vara avsevärt mycket kortare utan den halva centimetern. Det blir så när man inte har så mycket att spela med. Som du säkert vet... ;)

2009-02-07 @ 16:47:18
URL: http://elvamakeup.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Ska göra den på måndag, nu ska jag iväääääg :)

Varför har du ingen mobil?!?! Jag är ju totalt SMS tokig, haha ;)



Hör han av sig så skriv på FB för den kan jag kolla billigt med mobilen :P Gå vidare o fråga nästa kanske? Jag tar alltid en lååååång väntan som ett nej. Men många ggr tar det typ 2 veckor innan folk svarar? haha ;D

2009-02-07 @ 20:21:37
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Wysteriia

Men Ann din toka! :D haha.



Aja, måste åka. hörs! :D puss

2009-02-07 @ 20:41:08
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Melene

jag som precis gjort den.. men ska försöka komma på nya "sanningar" då vill väl ingen vara vän med mig, om så mycket läcker ut om mig (A) haha...



Fixar det imorgon eller nå, tack för utmaningen iaf ;P

2009-02-07 @ 22:23:49
URL: http://meleneolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0