5 Höstfavoriter

För ett par månader sedan så visade jag upp mina sommarfavoriter och nu när hösten börjar närma sig med stormsteg så tänkte jag nu ta och visa upp mina höstfavoriter, vad jag använder för att slippa torra och spruckna nagelband, torr hy och torrt hår... varför ska allt envisas med att bli så torrt på hösten? Jag känner mig lite som ett höstlöv.

1. Hårinpackning från Schwarzkopf
2. Mavala Nailactan
3. Elisabeth Arden Eight Hour Lipcare
4. Loreal Derma Genese
5. Glansdroppar från Scandinavian Formula


Och naturligtvis så måste jag ju utmana lite folk ,så den här gången är det Cecilia, Nat0, Emma, Maria och Amaia som utmanas att visa upp sina hörtfavoriter.

Kommentarer
Postat av: sara

Zaps? nää va är det?

2008-09-29 @ 20:59:04
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0