Blommor samt lugn och ro


Nah huvudvärken är tillbaka igen... blev av med den under dagen men nu tycks den dyka upp igen som en sån gammal klasskamrat man inte ville prata med då och inte vill prata med nu.

Dagen i övrigt har varit riktigt trevlig, lungt och skönt. Jag brukar inte vanligtvis berätta så mycket om mitt jobb, men idag måste jag säga att det har varit en riktigt bra dag.


Stort tack för alla blommor och grattulationer ang min avslutning av studierna.

Skulle tro att eftermiddagen blir lugn och skön också, ska bara ta det lungt och njuta av att inte behöva begrava näsan i studer på min tidiga dag. Alla ni som känner mig vet att jag är ganska rastlös av mig så vi får väl se hur det går. Men planen på att ta det lungt finns ju iallafall...

Vad ska du roa dig med idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0