Dagens plåtningar


Under eftermiddagen var ju vännen och fotografen Johan här på besök, så vi började med att åka iväg en sväng för att plåta söta Stephania igen. Slottsruin, öppa landskap och en galet söt tös, kan inte bli bättre. Tror att det kommer att bli grymma bilder, synd bara att tösen fick otroliga nässelutslag/allergiska reaktioner mot en åker (?).


Det grillades lite och sen gav vi oss iväg på nya äventyr för ytterligare en plåtning, mer i skymningsljus, är helt övertygad om att det kommer att bli galet läckra bilder.

image1067
image1068

Avslutar med en mysbild på mig och Lille T, galet trött nu men det har varit en riktigt mysig dag. Tack så jättemycket till alla inblandade. Nu ska jag gå och vara lite social tillsammans med min lillebror som just klev innanför dörren...


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill också fota ^^ LÄngtar till hallsta nu! :D

Ikvälls fick jag skavsår på ena lilltån *haha* Men då hade jag ju gått i skorna både på dagen och på kvällen också :) Annars inga problem! :)

2008-05-11 @ 14:48:25
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Elin

Härliga bilder =)

2008-05-11 @ 15:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0