Sobelträffen i Tranås


Lite trött i pannan idag får jag lov att erkänna, tre timmar resväg enkel resa, plåta under dagen, äta halvdåligt som alltid när man är iväg på sånt här, och sen tre timmar resväg igen.Vi började ju med att ringa upp vår vän och vapendragare Christian Hollmann tidigt på morgonen och tvinga honom att ställa in allt han hade att göra under dagen bara för att följa med och busa. Mmh, jag pratar om Sobelträffen.


Jag började med att plåta med fotografen Adam Madsen i en latexklänning, iförd en sminkning som Sarah Maria gjorde i bilen, tokigt ballt! En fotograf som jag kände mig galet bekväm med trots att jag aldrig träffat honom och tog bilder som är ganska långt ifrån mitt vanliga område.


Nästa plåtning gjorde jag tillsammans med fotografen Mikael Larsson och makeupartisten Alma, ett lite lugnare tema där, men jag ser fram emot att få se resultatet. Det är stylingen på bilden till höger, Sarah Maria hjälpte till att fixa håret på den.

Mhm, sen blev det ytterligare en lite mer spontan plåtning tillsammans med Adam Madsen, kunde inte riktigt låta bli när vi såg alla roliga kläder, plus att jag inte heller kunde säga nej till Adam - ser verkligen fram emot att få plåta tillsammans med honom igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar din nya stil - lack ann ;)

2008-03-02 @ 09:59:15
URL: http://sandish.blogg.se
Postat av: Lotta

Skall bli skoj att se sessionerna senare =)
Och himla trelivgt att råkas.. tyckte de tre timmarna jag satt i sminket var de trevligaste och roligaste på hela dagen igår typ =)
Tack för alla garv och bra att lackklänningen med spetsen passsade dig så bra =)

2008-03-02 @ 12:28:06
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill också åka på träff :D

2008-03-02 @ 14:18:27
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0