28/1-08

Känns som att det är en ganska tydlig upprepning, men det är helt tokigt så trött jag är. Jag somnade strax efter 21 igår kväll, efter en solig men blåsig dag tillsammans med Johan för att försöka fånga ett par bilder. Kallt som bara attans, men som alltid riktigt skoj att få komma ut och plåta.

Efter vinterhalvåret så är man ganska trött på studion, visst det är skoj, men det ger en helt annan känsla i bilder som är tanga utomhus. Eller det behöver egentligen inte vara utomhus, så länge det är en location. Mer plåtningar utanför studion åt folket!

Så när vi har avklarat det så kan jag ju återgå till att grina om att jag är trött och sliten. En lång dag på jobbet, och ytterligare en lång dag framför mig. Känns så där skoj. Jag trivs ju egentligen med vad jag gör, så egentligen borde jag kanske inte grina. Men... ah, mja. Nåja. Det kommer att bli bättre, det är jag helt övertygad om. Fick veta en lite lustig sak idag, sökte en annan tjänst för ett tag sen... men jag fick den inte. Och anledningen till detta var att jag pluggar och att jag kan ta ut vård av barn. Ehm, okej. Jag har jobbat där i snart två år och jag har fortfarande inte en enda VAB dag och jag pluggar på distans, dvs det påverkar inte mitt jobb. Tack för den. Jag jobbar alltid över när det behövs. Varför ska man göra sig till när det ändå inte ger utdelning?

Ah well.

Bilden jag visade imorse gick upp till utställningen på modellbilder.se, alltid något att bli glad för. Det tackar jag för, så tack speciellt till alla er som röstade för våra bilder.

Dags att dumglo lite.

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej mitt namn är Elin och jag skriver en sexblogg där jag drar upp bästa leksakerna, roligaste historierna, sjukdommar, frågor som behöver svar och massa mer saker som man aldrig får nog av. för jag är trött på att vara tyst om det som är det mest naturliga och skönaste vi upplever här i världen.. Lite roligt måste man väl få ha?
Så om du tycker som jag så tycker jag definitivt att du ska kolla in på min blogg. Och kom ihåg att du gärna får ställa frågor eller berätta roliga historier du med.. allt är tillåtet på min sida.. Puss elin.

2008-01-28 @ 20:58:03
Postat av: Wysteriia

Ni förtjänade att hamna på utställningen ^^

2008-01-28 @ 21:41:25
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0