2007

Listan om året 2007 är saxad ifrån vännen Saba, en utav de få listor som jag har fyllt i, så håll till godo gott folk.

Årets Låt: Your Winter - Sister Hazel.
Årets program: Jag ser ju inte på TV...
Årets Bok: Da Vinci Koden.
Årets Film: Asså, helt allvarligt så vet jag inte vilka filmer jag sett förra året eller året innan det... så jag får nog säga pass på den.
Årets Dricka: Samma som året innan, Baileys.
Årets Plagg:
 Leggings, det tog ett tag innan jag förlikade mig med tanken, men nu är det min bästa vän.
Årets Byxor: De ljusblå jeansen, som jag tyvärr inte kommer på vart jag köpte. Men trasiga är dom, galet trasiga och fransiga. Toksköna.
Årets Sneakers: Har ett par tokläckra ifrån Acupuncture, snörning på sidan.
Årets Klocka: Mormors gamla ur som jag bär runt halsen.
Årets Doft: Elisabeth Ardens Green Tea Revitalize.
Årets Smink: Juicy Tubes ifrån Lancome.
Årets Blogg: Se länkar till höger...
Årets Hiss: Privatlivet.
Årets Diss: Ekonomin.
Årets Resa: Grekland/Kreta, den var enkel att svara på.
Årets lärdom: Sluta tävla.
Årets stilikon: 
Årets Nyårslöften: Jag höll förra årets löfte, så jag tänker nog behålla det.
Jag Utmanar: Cilla, Maria och Tess.

Kommentarer
Postat av: Tess @ Tess Style

Vad roligt att du gillade det och vad roligt att du länkade till nya adressen. Jag ska länka till dig bland alla mina länkar =)

ska göra listan imorgon innan jag åker =) så ska börja skriva den nu =) kram.

2008-01-03 @ 22:32:52
URL: http://tess-style.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0