9/12-08


Det känns lite löjligt att skriva sånt här under kategorin vardagligt, men just nu är detta min vardag.

Herr J var iväg idag till rättsmedicin för att dokumentera alla synliga skador och det verkar ha gått otroligt nogrant till. Mätning och fotografering av allt. Imorgon blir det förhör för alla tre killarna av tre kriminalpoliser, och även häktningsförhandlingar för de tre som sitter anhållna.

Jag måste säga att för en gång skull så går processen väldigt snabbt och polisen gör verkligen allt vad de kan för att påskynda. Creds.


Herr J och jag avbildade av fotografen A.Stridsberg.

Vi hade pepparkaksbak på jobbet idag, riktigt skönt att kunna sysselsätta sig med något för att hålla tankarna borta från allt annat ett tag. Det blev inte så mycket klassiska pepparkakor, mer pepparkakskluttar och maskar.

Kommentarer
Postat av: dorion

ismail var ute efter en slags bild i båda sessionerna, därför blev uppladdningen av bilderna så snarlika.

nästa gång jag ktm till sthlm blir under jul men då vet jag inte om jag hinner med nåt annat än julfirandet :) får planera in nåt inför nästa år!

2008-12-09 @ 19:57:07
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Therese

Damn! jag gillar den där bilden :). vet att jag sett den förut, men jag gillar den ändå ^^

2008-12-09 @ 20:45:32
URL: http://zilliceter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0