Söndagmorgon

Mmh idag har jag sovit länge, riktigt skönt. Enda nackdelen med att sova längre än vad man brukar är att man blir så galet seg, känns som att det tar väldigt mycket längre tid att komma igång. Nah asså, klockan är väl inte speciellt mycket men det är sent för att vara mig.

När jag vaknade så hade jag en mycket konstig värk i typ baksidan utav axeln ner mot armen. Träningsvärk. Bara där. Det är så typiskt dagen efter en plåtning att man har ont på konstiga ställen, udda ställen på kroppen som man inte ens kommer ihåg att man har använt. Men men.

Sovit gott inatt? Drömt om mig?

Kommentarer
Postat av: dåren

träningsvärk, ja, då vet du ju att kroppen har gjort sitt bästa iaf :)

2008-04-06 @ 12:38:04
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Askelin

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-10-28 @ 11:07:29
URL: http://askelin.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0