27/4-08

Vi hade städdag här i området igår... och våran städerska var här och hjälpte till att fixa lite så nu har vi skinande rent på insidan och utsidan. Grymt skönt. Ska testa att ta lite egna bilder och se vad mäklaren säger.

Var iväg och handlade en sväng också tillsammans med grannens fru och deras yngsta dotter, tokigt söt liten trollunge. Blev mest en himla massa godis och lite skräp, men det är ganska skönt att komma iväg en sväng så där.

Sen var vi ute och såg en spelning med Kalle Baah under kvällen igår, grillade lite först och sen gick vi vidare ut till vårat enda ställe i hela kommunen som man ens kan tänka sig att gå till, och det är så där bra. Mest folk som knappt fyllt 18, så man känner sig till viss del malplacerad. Jag, Herr J, grannen och Lillebror mötte upp mina två kollegor ute, upp på dansgolvet och vifta runt. Konstaterade att man inte känner igen typ nån, eftersom man aldrig är ute längre... och får syn på min barndomskamrat som jag inte har sett på ja... tre år. Det var nog kvällens höjdpunkt för mig. Vi skulle ju naturligtvis så längst fram under spelningen, så knuffar är väl oundvikligt, men jag lyckades få en välplacerad armbåde i ryggen som gjorde att jag kände för att avsluta kvällen lite tidigare än vad jag vanligtvis brukar vilja. Strålar fortfarande i ryggen idag.


Hade du en bra lördag?

Kommentarer
Postat av: tove

Jag jobbade hela lördagen, sen däckade jag när jag och mannen försökte kolla på film. *haha*

2008-04-27 @ 16:52:34
URL: http://tovelicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0