Telefonlista

Hittade en liten lista hos Jenny, du tar fram din mobiltelefon och letar i din telefonbok efter de nummer som finns på frågorna. Det hemska med den här typen utav lista är ju att man kommer på hur ofta man träffar alla människor man har i sin telefonlista, nästan lite dåligt samvete, men bara nästan.
    Har du kysst nummer 7?
    Haha nah det är Andreas ifrån Göteborg, som är minst 10 år yngre än mig... så jag skulle inte tro det. Men han är rätt söt så jag är säker på att han får sin beskärda del utav hångel iallafall.

    Brukar du hänga med nummer 19?
    Jag träffar ju bara Gunnar i samband med plåtningar, så hänga e väl synd att säga.

    Gillar du nummer 26?
    Mmh Jenny ifrån Uppsala, hon är nog snudd på den bästaste. Nåja, bästaste vännen, så nog gillar jag henne allt.

    Är nummer 15 din bästis?
    Fidde, nah jag har inte träffat honom på aplänge. En utav de första som fotograferade mig, en produktfotografering för ett typ Tryck företag.

    Är nr 11 en sötnos?
    Svärfar...

    Älskar du nr 10?
    Älska e nog ett lite väl starkt ord, sorry Emma, men jag tycker om dig.

    Är nr 20 bra?
    Henke, ja han är bra på att sova och att dricka öl.

    Har du träffat nr 9 i veckan?
    David, (en utav mina sponsorkontakter) nah jag har inte träffat honom på säkert 1.5 år, kan ha varit Dreamhack sist... eller nere i Staffanstorp på datorbutiken.com's sista tillställning.

    Har nr 16 gått i samma klass som du?
    Nah, men vi har spelat ett del datorspel tillsammans, gamle Flippe.

    Vet du om nr 31 har ett förhållande?
    Ja Johan (ytterligare en sponsorkontakt) är gift och har 1 barn, nah vänta, han fick ytterligare 1 barn för ett par månader sen om jag inte missminner mig.

Kommentarer
Postat av: Mikalmarianne

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2010-04-27 @ 08:23:46
URL: http://mikalmarianne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0