Plåta!

 
På schemat för dagen så står det plåtning, den här gången med ett kärt återseende av stylisten Jessica Johansson samt min käre vän och vapendragare Anja Prigoda och en för mig helt ny modell från Zapmodels
 
Jag tänkte inte berätta så mycket om vad vi ska göra ida, men lite kommande behind the scenes bilder kanske skvallrar om det senare... men, jag kan berätta en liten kul historia ang dagens modell. För ungefär ett och ett halvt år sen så var jag på en visning, och hittade där ett antal modeller som jag skrev upp på den mentala listan av modeller att plåta. Jag har sen dess gått igenom hela den listan, bortsett från en modell, vilken jag inte kunnat hitta. Så, jag bokar in dagens modell, och inte förän jag ser hennes bilder från tidigare arbeten inser jag att dagens modell är den sista modellen på listan. Så nej nej, ingen press inför dagens plåtning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0