oFF to Amsterdam

 
Japp japp, idag är det äntligen dags att få åka iväg till Amsterdam. 
 
Jag har ju fotograferat modeller utomlands förut men det här är första gången som jag åker på en resa där vi bara ska fotografera. Spännande och läskigt. Tur att jag har ett underbart team att arbeta med, bland annat min käraste makeupartist Anja Prigoda och designern Therése Palmhager samt en del modeller från agenturen Fourteenmodel Management.
 
Schemat för helgen är ganska fullt, men jag hoppas också kunna få se lite av staden. Någon av er som varit i Amsterdam? 
 
Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Lycka till och ha det så kul!!

2013-04-26 @ 08:57:26
URL: http://nat0.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0