Bokad resa till Barcelona

 
Åh vet ni. Vi har bokat oss en weekendresa till Barcelona. Det känns så galet skönt. Få hälsa på las Ramblas, sangrian och all tapas. Mmh. Hotellet känns dock inte som nått woho ställe, men det känns som att hotellet spelar mindre roll.
 
Har varit i Barcelona en gång tidigare, under de golden days of gaming. Hann dock inte se så mycket av staden då, bortsett från dildoliknande byggnader och knallgula toaletter. Har inte heller så mycket bilder at bjuda på från den resan då en av alla diskar jag haft bilder på krashade för ett par år sen.
 
Det gamla Counter-Strike laget SWW under vår resa till Barcelona, 
Le1a, Nat0, Linda, Jenny och jag.
 
Jag har alltid fått för mig att det ska vara så himla dyrt med weekendresor, men jag hade ju jättefel - vilket inte gör något. Hähä. Gissa vem som planerar weekendresor under våren? 

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Åh jag vill åka till Rom i vår...jag SKA åka till Rom i vår :)

Svar: Haha jag har också planer på att besöka Rom och Amsterdam till våren :)
Ann Kykyri

2012-11-16 @ 08:53:03
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0