v.37


Jo men godmorgon och välkommen till en ny vecka. Den här veckan ser ut att bjuda på regn, lite mera regn och regn. En ytterst upplyftande tanke.

Jag får nog ta och ge mig. Hösten är nog här nu. Träden börjar envist skifta till gult, vissa blad trillar t.om. Mörker. Kyla. Nah, jag är inte en av dem som gillar hösten, inte för att jag inte tycker att det är vackert, jag tycker bara mer om sommaren. Så när hösten kommer så kan jag visst se tjusningen över att få tända lite ljus och alla vackra färger som bjuds, men jag hade hellre sett att sommarens gröna stannade året om. Ja, jag sörjer sommaren och ogillar hösten då efter hösten kommer vintern.

Sitter vid min mans dator och försöker ta mig över de stora och höga tangenterna han har, medans min egen maskin är på studiebesök på mannens jobb. Förhoppningsvis så ska det ske lite uppgraderingar, min lilla datta blir hemskt grinig när Photoshop startas och diskarna börjar visst bli fulla. Perfekt.

I jämnförelse med förra veckan, så blir denna lugn. Inga kvällsmöten, inga utsvävningar. Vad jag vet än så länge iallafall...

v.37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0