Kjellqvisten och jag...


... vi är goda vänner, fast än mycket olika.

 
Modellbilder på mig och Kjellqvisten fångade av
fotograferna
Johan Gustafsson och Therese Jonsson.


Kanske inte så olika egentligen. Vi har båda varit modeller i flera år, åt samma agentur. Vi har nu båda införskaffat oss en varsin kamera oss kastat oss in i djungeln som fotografer.

Nu på söndag ska vi ha vår andra fotodag tillsammans, där vi båda kommer att fotografera. Mycket planerande, fixande och trixande, för att få ihop modeller och makeupartister till en heldag av plåningar. Vi har nu ett stort team till helgens plåtning att fylla upp hela mitt hus med. Strålande bra. Två fotografer. Två makeupartister. Tre modeller.

Det kan bli riktigt busigt, eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Jag vill meeed! Igår fotades jag av Johnny Wohlin längtar efter bilderna!

2011-01-15 @ 11:20:30
URL: http://nathalienordgren.blogg.se/
Postat av: Sara

Det kommer bli grymt kul att få träffa dig igen Ann! Let us rock!

2011-01-15 @ 22:43:41
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0