Lördagens planer


Nyduschad och fått i mig kaffe, inte helt illa.

Dagen är planerad för plåtning, men idag ska jag varken plåta eller plåtas, tanken är att jag ska följa med söta Sara Jonsson och makeupartisten Elise Ryttare när de åker iväg för att jobba tillsammans med Tobias Fischer. Så min plan är att springa ivägen så mycket som möjligt, kanske till och med lyckas krokbena någon.

Efter plåtningen så blir det nog att fortästta renoveringen, det har inte alls gått med ett bra tempo under veckan, så det finns att göra.

Sen hoppas jag kunna få ett glas vin.

Min lördag.
Din lördag?


Kommentarer
Postat av: Tove

haha, det lät roligt att du ska springa och försöka sätta krokben för ngn. ;)

Tycker att vi ska ses ngn gång, även om det inte är för plåtning utan kanske bara en kaffe i telgetown? Let me know när du har vägarna förbi. :D

2011-02-12 @ 10:30:33
URL: http://tovelicious.se
Postat av: Susann

kikade in och vill önska god morron :)

2011-02-13 @ 06:23:01
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0