BTS från dagens plåtning



Här kommer ett lite snabbt urplock från dagens alla behind the scenes bilder. Jag åkte ner till min gamle vapendragare och stylistvän Therése Palmhager Gustafsson, som nu pluggar till designer. Hon hade lite kläder hon ville ha på bild, så med hjälpa av en stark bildkänsla, makeupartisten Fanny Axelsson och modellerna Amaia Layla och Alva Johansson, så skapade vi bilder som jag tror kan väcka en del känslor.

Det dröjer nog ett tag innan jag kommer att visa upp några färdiga bilder här i bloggen, då fröken designer har ett specifikt syfte bilderna, men det ska bli mycket spännande att se vad bilderna ger för reaktioner.

Kommentarer
Postat av: dorion

oh :)

2011-02-06 @ 14:32:33
URL: http://www.daredesign.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0